Norge slo Tyskland 1-0!

NFF lanserer nå denne plakatkampanjen, inspirert av Obama. Som Drillo selv sier det: - Jess, vi kæn, æt least there is a 38,6 % chænce. (SpreDet.no)
.

På 90-tallet var det "Drillos". Nå blir det "Drillosnåsamannen". (SpreDet.no)
.
Drillos comeback som landslagssjef i kveld ble kun sendt på betal-tv. TV2 tror ikke dette vil virke provoserende på norske fotballfans, som er vant til å følge landskampene gratis.
– Vi merket oss den store interessen for “Max Manus”, der kampen mot tyskerne sto sentralt, og håpet at like mange ville melde seg på TV2 Sumo, sier TV2s sportsredaktør.

På kino ble Tyskland-Norge sett av over 1.000.000 nordmenn.
– Det skal vi iallfall ha, at vi ikke brukte denne plakaten for å promotere kampen, sier sportsredaktøren, og viser til reklamebildet vi ser under.

(SpreDet.no)
PS: Kampen sendes gratis på utenlandsk nett-tv: Her (portugisisk kommentator, middels kvalitet) og på Veetle (engelsk kommentator, OK bildekvalitet, krever enkel installering)
Patrick
February 11, 2009 at 9:39 pm
Herlig!
rettelse: portugisisk (fra brasil) kommentator på ATDHE
Patrick
February 11, 2009 at 11:35 pm
Kjempehjelpsomt! Vi betalte 300 kroner i går for sportskanalen i 2 måneder kun for annledningen. Da kanalen brøt sammen her under kampen ble linkene her fra Spredet utrolig hjelpsomme, og familien satt samlet forran laptopen hele andre omgang.
Håvard
February 11, 2009 at 11:57 pm
Når firmaer lover ting bør det være en klausul om at “hvis løftene ikke innfris skal lederen for markedsavdelingen danse naken på webcam til betingelsene i kjøpskontrakten er innfridd for hver enkelt bruker.”
Opplysningskontoret
February 14, 2009 at 8:20 pm
Hei, er begeistret for Drillo-bildet – hadde det vært mulig å bruke det som illustrasjonsbilde på bloggen vår, selvsagt med all kreditering og ære som medfølger?
Håvard
February 14, 2009 at 9:04 pm
Selvfølgelig, bare hyggelig det!